excited!

Har blivit inbjuden till facebook gruppen "explorius 2010/2011" av Josefin! :) underbart, nu kan man se folk som också ska till usa, och kanske lära känna någon? :) Åh jag är uppe i varv, helt sjukt!! Längtar så mycket, men samtidigt ska det bli tråkigt att lämna familj och vänner, och älsklingen min i hela 10 månader. Men det ska jag klara! :D
SNÄLLA KAN DET INTE BARA BLI AUGUSTI NU?!?!?!?
ska nog sluta nu, ska upp halv 8 imorgon, då jag ska till Mcdonalds imorgon kl 11 och jobba (min buss går 08.48 härifrån, blir en timmes stopp i falun hos emils syster sen vidare dit) slutar jobbet 16.00 och då blir det MORA! :)
godnatt!

Kommentarer
Postat av: thea

jag lovar, de kommer gå sjukt fort och när du minst anar det så är det bara 10 dagar kvar tills du åker!kommer du göra delstatsval?

2009-12-28 @ 19:38:15
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Thea

okey, ja det rä ju familjen som är viktigast så inte lika viktigt med stälelt egentligen. kommer få de sjukt bra vart du än hamnar! Men kommer du till ngt ställe med snö så tkr ja du ska hålla på med en vintersport.. annars kommer vintern vara låååång. jag åker med explorius :) riktigt nöjd so far!

2009-12-30 @ 04:03:41
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0