Bildbomb, första dagen


amerikansk fotbollsplan


central park


foto - Britta




kyrka


Äckliga levande grodor på Chinatown till salu.. usch


lovisa,jag,sofie och jenny innan vi ska äta, bakom kameran Britta


männen har en .. ehm, intressant avdelning inne på macy's ;)


Britta på Time Square


jag och Britta köpte kaffe på starbucks!


ett par undrade om britta kunde ta kort på dom, så när hon gjort det så erbjöd sig killen att ta kort på oss också.


sofie & lovisa uppe i Rockefeller center


jenny uppe i rockefeller center


den här bilden får avsluta bildbomben, och med det här vill jag säga godnatt, jag ska upp om typ 2 h.. INTE KUL! Men det tar seriöst 2-5 min innan man får upp en bild. Segt.

Skriver imorgon, kommer sitta på flyg hela dagen, men jag lovar att jag ska försöka uppdatera, samt lägga in bildbomben från idag!

Kommentarer
Postat av: Isä

Hyvä, että tällä kertaa löysit Starbuckin. Toivottavasti lennot sujuvat hyvin.

2010-08-13 @ 13:55:40
URL: http://jaahur.blogspot.com
Postat av: lina

Hej, va roligt du måste ha det! jag ska också åka som utbytesstudent snart :D. jag tänkte fråga två saker. hur har du internet där borta? Kopplar du upp dig via hotellet eller har du fixat det på något annat sätt? och sen tänkte ja fråga om du vill länka varandra:D

2010-08-13 @ 16:29:19
URL: http://linamihi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0