dagen innan skolan borjar

Godmorgon!

Om ca en kvart kommer kristy och hamtar mig och Alexa, vi ska aka till skolan for jag ska fa mitt schema och de ville ha en kopia av mitt pass. Sen ville acapella lararen att jag skulle sjunga for henne och visa att jag kunde sjunga, varsta laskigt ju. Kristy och Alexa ska visa mig runt till alla mina klassrum ocksa! Underbart, for imorgon smaller det..

Igar var vi pa TJ maxx och handlade lite, det ar en affar med allt typ, vaskor,skor,klader,mobler (lite iaf), koksgrejer, leksaker mm. Hittade ett spetslinne som jag kopte. Sen akte vi och hamtade barn pa skolor (som Kiah, Alexa och Kristy varit barnvakt at) och skjutsade dom till gymmet. Dar hangde vi ett par timmar, kollade pa laget kristy tranade (junior level 5) och aven lite pa Sr level 5's gymnastiktraning. Kl 7 akte vi hem och at en jattegod soppliknande grej, med nagotslags brod till som ocksa var jatte gott.

Jag tror aven att vi skulle kopa det sista infor skolan, alltsa lite fler anteckningsblock och sa.. :) skriver kanske mer ikvall, nej juste jag har traning. vi hors nog imorgon efter skolan! Och klockan ar 9.50 for alla som vill veta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0