Ohio update

hej bloggen. forlat for dalig uppdatering, men jag har varken haft tid eller tillgang till att uppdatera. Vi har inte hunnit fixa internet till min dator an eftersom de inte hittat koden till internet. Sa just nu sitter jag pa Kristys dator som jag fick lana tills vi hittade koden. Det ar jatte jobbigt att inte kunna skriva ordentligt och jag antar att det inte ar sa roligt att lasa heller.. Jag kom hit igar kvall, har ett inlagg pa min dator om flygresan, eller ja en uppdatering fran Washington, usch flyget darifran till Parkersburg var INTE roligt, det var ett jatte litet plan, endast 33 platser, varav 9 var besatta och det lat och var allmant laskigt.. Men det gick bra och flyget tog bara en timme och inte 1,5 som dom sagt till mig.

Nar jag kom fram sa akte vi till en italiensk restaurang dar dom bjod mig pa mat. Herregud, hade inte atit nagot pa hela dagen typ men anda sa vara jag inte hungrig.. Konstigt. I alla fall sa ar mitt rum awesome! Ska visa bilder sen, det ar vita vaggar med en typ "remsa" i mitten, dar det rosa langst ner, leopardmonstrat i mitten och svart hogst upp. Sangen ar ratt stor och har leopardmonstrat overkast och sa har jag en garderob med 10000000 galgar, i promise. Rosa gardiner, och tva rosa stolar. I love it! och pa tisdag skulle det komma en byra till mig ocksa tror jag.

Sa, imorse vackte Kiah mig typ halv 8 och sa att vi hade ratt brottom, sa det var bara att kla pa sig, sminka sig lite fort och satta sig i hennes bil. Vi skulle pa en fundraiser (vet inte hur det stavas) pa en golfklubb dar OVA folk spelade golf, at mat och annat trevligt. Kl 8 pa morgonen var det sa varmt att man latt skulle kunna ga och bada, far jag gissa pa en temperatur sa skulle jag gissa pa kanske 25 grader, och varmare blev det jag lovar.. vi stod dar pa golfbanan i ca 2 h, och det var sa varmt att man bara ville do typ. Kiah hade aven bakesale den dagen utanfor Walmart, sa dar stod vi i varmen i tva timmar och fragade om dom ville "donera" lite pengar till foreningen. Det gick faktiskt bra vi fick in over 114 dollar (100 dollar ar ca 700 kr). Sen akte vi till "the gym" dar Alexa hade koreografi-traning for sin dans, tror det var ballet. Sa vi satt dar och svalkade oss ett tag. Forresten, nar vi stod utanfor walmart sa gick vi in till Subway och kopte en Large-lask (jag som gillar lask sa mycket. Men det fick duga) och den var SAAAAA stor, helt galet gick typ inte att halla i den med en hand. Jag tog kort. Show you later.

Vi behovde i alla fall inte var kvar sa lange pa golfklubben sen nar vi kom tillbaka, sa jag, Kiah, Gibbs (ashley) och en till tjej som jag inte ar saker pa stavningen pa akte hem for att duscha och byta om. For sen var det dags for min forsta Babyshower for en tranare pa gymmet, sa jattemanga fran OVA var dar med familj. var jatte roligt. Hon och hennes man fick hur mycket presenter som helst helt galet.

har precis hangt upp alla mina klader i garderoben, nastan i alla fall, vissa klader ska nog ner i ladorna under sangen skulle jag tro. Jag tankte inte sitta har sa lange till da det inte ar min dator och det kanns valdigt osocialt. Sa jag ska avsluta och kolla vad de andra gor, vi ar hur manga som helst har inatt, Kiah, Alexa, Gibbs och hon sista tjejen. Taskigt att jag inte vet hennes namn ordentligt men jag har inte prata sa mycket med na.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0