about yesterday

Godmorgon. Klockan ar 10.49

Annu en dag i Ohio, annu en morgon framfor datorn i koket. Haha, har atit frukost med Kristy och Alexa for en liten stund sen. Kristy akte precis till sin frisor och Alexa sitter nere och malar naglarna tror jag.

Igar akte jag och Alexa till The mall, fanns massa underbara butiker, sana man inte hort talas om och sen fanns det dom som man visste. Till exempel Victoria's sectret och Hollister (tyvarr hade dom inga modeller utanfor pa det har stallet..haha). Jag hittade faktiskt ett par jeansshorts pa Hollister och tva trojor och ett par flippflopps pa en annan butik som jag inte minns namnet pa. Dar jobbade det en ascool gaykille, lite sahar lat det nar vi var dar:

coola gaykillen - hey guys, do you need some help? is there anything that you are looking for?
vi - no thanks, not right now.
cg - btw, i love your makeup, it makes your face glow..
jag - me? hah thanks
cg - haha you're welcome, just tell me if you need something.

lite senare..

jag - could you please help me find something that i can wear to this skirt?
cg - yeah sure..
*letar klader*
cg - you're not from here right?
jag - no, i'm from sweden..
cg - Sweden? that is soo cool!
jag - ehm.. no, not really..
cg - haha you are from sweden AND have a pretty face, that's soo awesome! I have this friend from german, she was an exchangestudent at my high school, i cried for weeks when she left.. i really loved her (antagligen som kompis, da han helt klart ar gay no offence, det ar coolt!)

Sen gick jag in i ett omkladningsrum och provade mina klader. Efter ett tag hor jag en knackning pa dorren och ett halla.

jag - eh, yeah?
cg - is it edda?
jag - eh, yes, and how did you know my name?
alexa - well, i told him because i thought i lost you.. you were gone and i couldn't find you..
jag - i've been here all the time, how could you not find me? haha

Ja det var en rolig upplevelse och jag har nog inte skrattat sa mycket pa lange.. I alla fall, vi vart ratt uttrakade efter det, fanns ingenting mer att kolla pa. Ville ha ett par solglasogon men jag hittade som vanligt inga.. Det var huuur varmt som helst ute, over 90 grader.. (tror 86 grader ar 30 grader.. inte saker, men det var valdigt varmt). Sen hatar jag vissa butiker, eller jag hatar mitt kort for det gar inte att betala med det i alla butiker, typ den dar konstiga butiken som jag inte minns namnet pa, och sen i en bokaffar nar jag antligen hittade boken jag letat efter i hundra ar (ett par manader).. Jaja, Kristy kom och hamtade oss efter vad som kandes som en evighet, vi akte till en mexikansk resturan som heter Don emilio's. At en cheese burito som var jatte god. Sen hamtade vi en byra till mig som jag ska ha pa mitt rum men forst maste vi mala om den. Sa det var det vi gjorde igar, idag har jag ingen aning om vad jag ska gora. Ingenting antagligen.

Det ar bara ett par dagar tills forsta skoldagen, min forsta dag pa High school. Jag har inte fatt mitt schema an, jag har ingen aning om vart alla mina lektioner ar.. Men forhoppningsvis hinner vi dit nu pa mandag eller tisdag sa att jag vet vart jag ska. Det loser sig nog, ska bli skont att skolan borjar sa att jag har nagot att gora om dagarna, visst det ar alltid fullfart pa den har familjen, alltid nagon som ska nagonstans.. Men anda, ska bli jatteskont.

men nu ar det dags for mig att avsluta, vi far horas senare idag kanske!

Kommentarer
Postat av: Simon

Nikki Sixx - Heroine Diaries eller? ;D

2010-08-22 @ 12:34:11
Postat av: maja lundmark

hejhopp, jag har tänkt att åka som utbytesstudent nästa år (:

ska vi länka ? (:

2010-08-22 @ 23:39:50
URL: http://majaalundmark.blogspot.com
Postat av: Sofia

tjaa! du verkar ha det toppen därborta! väntar bara på att få åka själv... ska vi länka?

2010-08-24 @ 22:31:26
URL: http://sofiaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0