my day

Hejsan!

Klockan är 4.27 (den var nog typ 4 när jag började skriva men jag har gjort så mycket annat samtidigt) och jag har precis kommit hem från skolan, det var varmaste dagen ever. Kanske inte temperatur mässigt (fast det var hela 91 farenheit här tyckte jag att jag hörde någon som sa) men jag hade idrott första lektionen i idrottshallen som har noll ac (almost) och vi fick 10 minuter att byta om innan klockan ringde så att duscha var inte ens ett alternativ. ÄCKLIGT! Men men, vi har bara idrott i typ en halvtimme max så det är inte sååå farligt. jag fick ju den lilla gnällande kommentaren nedan, så jag ska vara snäll mot er som är lata och sitta och klistra in bokstäverna som fattas i varenda inlägg... Fyfan vad jag ar snäll! VISST?

Äntligen har min kompis Santos fått sin placering också! Grattis!! :D

Lunchen sög idag, vi fick en torr hamburgare (eller jag vet inte riktigt vad den var, såg jätte äcklig ut iaf) som man fick ha på ketchup på, potatisklyftor som smaka blä, och vatten! Wohoo. Svensk skolmat äger om man jämför..

Jag ska väl snart gå och duscha, och sen börja på mina älskade läxor.. Woho, har american government, psykologi, matte (som jag kanske slipper), engelska tror det var allt. Engelskan ska jag "Bara" klistra in bilderna och skriva text till dom, på psykologin ska jag lära mig massa ord och vad dom betyder, på am government ska jag svara på frågor och på matten har jag det vanliga, uppgifter och dagens "kluring".. Så det är bara att sätta igång!

puss

EDIT, så nu ska INGEN jävel gnälla om jag missat något för ja.. då kan ni glöma att jag ska sitta i 20 min och klistra in bokstäver.

Kommentarer
Postat av: kissekatten

ojoj, här blir man sur ;-)

2010-08-31 @ 10:35:51
Postat av: natalie

äh vafan jag tycker det har gått hur bra som helst att läsa dina inlägg so far! :)

2010-08-31 @ 16:30:30
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0