All i want for christmas is you

Planerna imorse ändrades 5 minuter efter att jag publicerat mitt inlägg. Kristy kom in och sa att de skulle åka och äta på Olive Garden och frågade om jag ville komma med dom. Så jag satte upp håret, slängde på mig lite kläder och åkte. Det var jag, Kristy, Kiah, Jess, hennes kille, Caden och Kayla. Jag åt Sallad Soup and Breadsticks heter det, och man får sallad och breadsticks (ingår i allt, och det är gratis påfyllning på det) och sedan åt jag en kycklingsoppa som var jätte god. En rätt bra start på dagen med andra ord. Vi hämtade upp Alexa och åkte hem, där väntade ett paket från Amanda (deras förra utbytesstudent). Hon hade skickat lite godis och ett brev, och till min lycka så fick jag Jungelvrålen som dom inte gillar! haha tack amanda ;) Det märks hur mycket dom saknar henne, och jag hoppas att jag också blir så saknad, får se hur det blir med det.

Jag och Alexa gjorde varm choklad och hade i en miljon små marsmellows och satte oss framför ICarly. Nu sitter jag här, gjorde lite governmentläxa och kollar på Phineas&Ferb Christmas edition och äter lite jungelvårl såklart ;). Alexa ska strax åka och träffa sin kompis som är här under dagen, så jag kommer bli helt ensam, eller ja Todd sitter på nedervåningen men det räknas ju knappt.. haha får se om jag hittar någon att umgås med. Annars blir det väl ännu en seg kväll hemma.

Jag och Alexa har en ny favoritversion på All I want for christmas is you låten. Den såkallade "the poke song", för låten spelas på Nickelodeon och en av killarna som sjunger är snygg så vi "pokar" honom när vi ser honom. haha


Tjejen är Carly i ICarly och lillasystern i Drake&Josh. Killarna är bandet Big Time Rush.

Kommentarer
Postat av: Äiti

Tietenkin ne tulevat kaipaamaan sinua myös, sellaisena kuin sinä olet!!!

2010-12-28 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0