beauty and the beast

En skada efter den andra.. Cheerleading är en farlig sport, såklart lyckade jag göra illa mig. Allt gick jätte bra i början och sen efter ca en halvtimme så tyckte Kevin att jag skulle göra 2 flickisar efter min rondat. Jämt när jag ska göra det (även om någon är min spot på den andra) så blir jag för nervös och failar första. Varför jag blir nervös vet jag inte, han kommer ju hjälpa mig hela vägen runt om jag skulle behöva det? Ja det är i alla fall en fråga i mitt huvud jag inte kan få svar på, i alla fall så sätter jag väl ner höger arm fel eller något i flickisen och jag gör illa mig. Armen gjorde ont och jag kunde knappt prata, jag satt kvar ett tag innan jag gick och hämta is. Allting är fint, det gör dock ont att lyfta saker och ta tag i saker med armen. Men Kristy sa att om det fortfarande gör ont om ett par dagar så ska vi gå och kolla upp det. Så typiskt mig.

När jag kom hem så satt Alexa och kollade på TV, jag hämtade lite mat och satte mig bredvid henne. Lite senare började Beauty and the beast på Disney Channel och såklart kollade vi på den. Så himla länge sen jag såg den och jag tror inte jag sett den på engelska förut. Superfin film och jag älskar den, och jag älskar the beast's leende när han är exhalterad! haha så himla söt grej dedär.


Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

en av det bästa disneyfilmerna helt klart :)

2010-12-22 @ 20:25:21
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0