Black swan

Vi kom precis hem från bion, vi såg Black Swan. Jag skulle inte rekomendera filmen till någon.

När vi kom till biosalongen och sa vilken film vi ville se frågade killen i kassan om vi var säkra och att vi i så fall kunde gå in gratis då han inte ville att vi skulle betala (liten förvarning där..), men skönt de spara lite pengar. Sen jobbade min engelska-kompis Dustin när vi skulle köpa popcorn, så jag fick en vatten gratis (som egentligen kostade nästan 6 dollar.) Älska gratis saker ;)

Filmen handlade om en balettdansös som skulle dansa the swan lake. I alla fall hon blir helt psyko och nej det är helt konstig, pervers är den också typ. Jag och Alexa såg nog mer tak än film. Dansöserna var jätte duktiga i alla fall och det var kul att kolla på all dans jag som älskar balett. Men hon blev konstig, inbillade sig saker, freakade ur och nej det var sjukt. Så jag skulle inte rekomendera filmen. ALLS. Haha jag sa till och med förlåt till min familj då jag föreslagit filmen när vi satt och valde film. Att den var R-rated och att killen som sålde biljetter lät oss gå gratis borde väl varit varning nog, men R-rated betyder ju även att filmen är läskig, innehåller grovt språk och nakenhet. Så ja och trailern visade INGA spår som helst av vad den egentligen handlade om. Men som sagt, fin dans! Nightmares tonight then.

Men nu ska jag sova, upp tidigt imorgon. Ska vara klar kl 8 för Columbus, antar att det är våra presentkort som gäller! Så godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida

Min tränares syster har jobbat med den där filmen :P typ hårstylist, haha

2010-12-26 @ 14:11:05
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

haha men trailern verkade ju bra :o jag tyckte att den verkade lite halv creepy när jag såg trailern iaf :P

2010-12-26 @ 17:22:46
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0