Byebye 2010, Hello 2011

Gott nytt år allihopa! Snart är det dags för er att börja leva i 2011 medans jag väntar 6 timmar till ;).



Att somna tidigt och gå upp i tid gick mindre bra, jag gick och la mig halv ett när min film var slut. Kollade på Easy A, halv ett låg jag och försökte sova.. Kollade på klockan efter ett tag då jag vart rastlös och den var 02.00. Och jag somnade säkert inte förens i alla fall en halvtimme senare. Duktigt. Sen skulle jag ju upp vid 11, ja jag vaknade av mitt alarm men vaknade upp igen och kollade på klockan och den var 12. Det går inte allt för bra här inte, men jag försöker ju i alla fall.

Nu har jag klätt på mig mina kläder, och nästan sminkat mig klart. Håret kvar och sen ska jag väl äta något och vänta på att Fritiof ska fråga efter vägbeskrivning. FaceTimade med mina föräldrar och Sirkka nyss, roligt att prata med dom såhär en sista gång i år. Och det här är ju även sista inlägget för i år! Ses nästa år ;)

Men nu ska jag fortsätta fixa mig, det är ju Kristys födelsedag idag också! :) Min värdmamma alltså.



Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie


Eminem - The real slim shady


Puss och vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: madde

Svar - Skickat ! ;3

2010-12-31 @ 19:30:22
URL: http://owiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0