CHRISTMAS BREAK!!

JAAAAA!! Jullovet har då officiellt börjat för mig också, Ally Spence uppdaterade sin status på FB och berättade att skolan var inställd imorgon pga snö! Anledningen till att hon vet före alla andra är att hennes mamma är den som hjälper till att bestämma sånt. Tack så mycket Mrs. Spence! Känns jätteskönt och om inte vägarna är allt för dåliga imorgon så ska jag och Caitlyn åka till köpcentret för att köpa dom sista julklapparna, och jag ska hitta en jacka och skor. Så snälla vädergudar, om ni kan, skulle ni kunna fixa så att Caitlyns väg går att åka på imorgon? Tack på förhand.

Har suttit och kollat igenom gamla bilder från 2009-2010 i sverige nyss, gud vad jag saknar det! Saknar alla mina kära vänner och min familj. Men snart får jag träffa alla igen, och snart för mig är exakt 6 månader, IDAG. För att vara lite mer precis så är det endast 4 månader tills jag får träffa mamma, pappa och Jakob. :)

Ska bli så galet skönt att få sova ut, duscha och bara ta det lugnt imorgon. Och jag slipper ha Psykologiprov imorgon!!!

Men nu tänkte jag ändå gå och lägga mig, eller åtminstånne läsa eller kolla på Desperate Housewives! Nightnight!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hihi :) Vad ska du göra ikväll då? :) Fredagsmys kanske?:)

2010-12-17 @ 14:41:21
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0