Christmas day!

Så där, då är min första amerikanska (och antagligen sista..) jul över. Nästan, för om ett par timmar ska vi gå på bio vi tjejer i familjen. Står mellan Little Fockers och Black Swan, lutar mest mot Black Swan just nu.

Jag vaknade runt tolv idag och tog lite frukost som Kristy gjort iordning och satte mig och kollade på film med Alexa och Kristy. Runt tre åkte vi hem till Familjen Ross (barnen som Kiah och Kristy är barnvakt åt) för att ge dom deras julklappar. Dom två yngsta barnen Caden och Madison är nog dom två mest bortskämda 5 och 7 åringarna jag sett. För i julklapp fick de en varsin Ipod Touch, en varsin 40" Plasma TV med Blueray spelare. + Massa leksaker, kläder och annat som barn får. Nej men en 5 och 7 åring brukar ju oftast ha en egen 40"are och blueray på deras rum.. ;)

När vi kom hem så var klockan lite efter 5, vi åt mat och Todd kom hem. När alla ätit upp så gick vi ner och öppnade paket. Jag fick massa fina saker jag behövde och ville ha!


Tofflor, skönaste ever och Kristy måste ha läst mina tankar då jag imorse tänkte "åh va jag önskar att jag hade ett par tofflor nu"


Ny OVA-hoodie, samma sak här Kristy måste ha läst mina tankar när jag först såg dom..


Smal locktång! Precis vad jag önska mig


Jättefin halsduk, jag älskar färgen! :)


Powerbalance band! :) Helt perfekt


En julgransprydnad (skulle jag gissa på) av min skola, det är av byggnaden och så som ni ser står det Warren high school och Warrior Pride på den. Love it


Ohio State mössa, alla tre av oss fick en varsin. Dock är dom inte samma, och till allas förvåning så hade Todd valt dom (nej ingen var förvånad när Kristy sa det) haha


Snuggie och läslampa. Snuggie är som en filt med armar, Jätte praktiskt och matchar mitt rum, Kiah och Alexa fick också var sin, Alexas är zebra och kiahs är rosa (alexas rum är zebra, och Kiah's dormroom kommer vara inrett i rosa)


Våra stockings.. och i dom låg det...


Allt detta, strumpor, 3 paket tuggumi, massa hårsnoddar (bollen), små chokladbitar och söta plåster med peace märken på!

Jag är jätte nöjd som sagt och allting i mina paket var något jag önskat mig eller tidigare tänkt att "åh det här måste jag köpa när jag får pengar". Och det enda jag faktiskt bad om var locktången.. :) Good job Kristy!

Men nu ska jag gå ner och umgås med familjen innan vi ska på bio! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina och nyttiga julklappar du fick! Och en mysig amerikansk jul också!

2010-12-26 @ 08:10:49
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

hihi vilka toppen grejer :D

2010-12-26 @ 17:07:52
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0