Christmas eve

Sådär, en halvtimme kvar tills JULAFTON, även då dom flesta av er redan firat det ;). Dagen har varit bra och runt halv 6 kom det massa gäster och vi började äta. Det fanns blandannat, pasta, macaroni and cheese, broccoli-grejs (jättegott!), potatismos, potatissallad, rådjurskött, skinka, kalkon, någonslags köttbullar som var galetgoda, och massa annat. Jag hann inte ens äta allt jag ville innan jag blev mätt och mådde illa när jag såg mat. Haha och jag tog inte ens mycket av allting. Jag väntade lite innan jag åt efterätt, vi hade 2 olika cheesecake (pumpkin och red velvet eller nåt sånt), pumpkinrolls, apple/caramel pie,  pumpkinpie, och en Rom-kaka som våran städerska tagit med sig till oss. Tog en bit redvelvet cheesecake och en pumpkinroll. Vi satt nere och kollade på Avatar och bara umgicks, vi fick öppna våra "christmas eve presents", som alltid är pyjamas. En pyjamas som man sedan byter om till och sover i. Min var jätte söt, lila byxor med hjärtan på och ett vitt linne. Jess kom förbi en stund också.

Tänkte visa er lite bilder från kvällen också.


Lite ommöblering i köket, det här var innan all mat kom dit.


Tre av efterätterna.



Julklappar



Pyjamas


Lite juldekorationer


Christmastree!

Imorgon är det klockan 6 som gäller för paketöppning, så sova ut är det som gäller så att jag slipper vänta ;). Det är så smart av Kristy och jag vet att många här gör så, att dom har ett omslags papper för varje person. Så till exempel prinsesspappret som ni ser på bilden i högra hörnet, alla paket med det pappret är till Kiah. Alla med nalle puh är alexas, och alla med snobben (pappret ovan på min presentbild) är mina. Sedan tog tyvärr våra papper slut så det röda med vita prickar (mitten på sista bilden här) är lite blandat.. haha

Men nu blir det nog lite filmkollande eller något annat. Peace out och godnatt (snarare godmorgon för er men ja)

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

hihi åh vad kul! :D

2010-12-26 @ 17:00:23
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0