Drake and Josh

När jag gick ner imorse så hade Alexa redan börjat slå in lite av julklapparna och jag bestämde mig för att hjälpa till. Herregud vad julklappar de får! När vi var klara med det så gick vi upp och gjorde lunch (klockan var väl runt 2) Macaroni and cheese, kyckling och ärtor. Haha, jättegott och vi satte oss och kollade på Nickeloden samtidigt, iCarly och Svampbob! Hur roligt som helst, sen somnade jag och Alexa väckte mig för ca en halvtimme sen eftersom vi bestämt att vi skulle städa våra rum. Det tog mig kanske 10 minuter att ta bort alla kläder från golvet och det kände jag räckte. Så nu ska jag strax ner och kolla på TV med Alexa igen. Kl 8 är det Drake&Josh's christmas movie (eller nåt sånt). Jag ÄLSKADE den showen när jag var mindre, tyvärr så slutade dom sända den tror jag.


Som jag kommer ihåg dom


Tydligen ser dom ut såhär, trevligt att se att Josh ser bättre ut också! haha (han till vänster på den här bilden)

Senare ska vi klä granen också, en bild lovas!! :) Im excited!

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

haha vikken skillnad på dem xD

2010-12-13 @ 21:05:47
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0