GOD SVENSK JUL

GOD JUL SVERIGE :)

Nu är huset lite juligt, vi har hållt på hela dagen (eller ja jag gick upp runt halv tolv så ca 3.5 timme) med att fixa ordning köket, slå in de sista julklapparna och göra det lite julfint. Kayla och hennes familj (förutom hennes syskon) kom förbi med lite julklappar till familjen. Supersnällt av dom.

Saknar kalle ankas jul JÄTTE mycket just nu, tror inte att jag kan se det någonstans. Men om någon har en länk skicka den i en kommentar, jätte uppskattat. Om ca 1.5 timme så kommer det lite släktingar, Kristys föräldrar och möjligtvis hennes mormor eller farmor, hennes syskon och även todds föräldrar och en av hans bröder. Ska bli roligt att träffa andra sidan av släkten också. Bilder ska försökas tas. Så att även ni kan få uppleva min jul. Imorgon är det dags för present öppning och den riktiga julen, dock kommer vi inte öppna julklappar förens runt 6 då Todd slutar jobba. Fast det är ju i och för sig normal tid för mig.




Två bilder på vår julgran med nästan alla julklappar :) Jag kunde tyvärr inte få en bättre bild då jag när jag tog bilderna stod på soffan intryckt mot väggen för att få med så mycket som möjligt. Så två bilder blev det ;) Nu ska jag fortsätta med julfixet :)

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

såg ut som att det var ganska många :P

2010-12-26 @ 16:52:32
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0