Mer svenska paket

Det ringde på dörren nyss och jag gick ut och öppnade, där stod det en kille med ett paket i handen och en lapp. Han fråga om han kommit till 113 (vårt husnummer) och jag sa ja. Jag fick skriva på pappret och så fick jag mitt paket. Paket var från mamma och pappa och innehöll många livsviktiga saker som får en att överleva. Så som svenska tidningar, underställ (när vi åker på skidresa) och såklart SVENSKT GODIS! Men i paketet låg även ett paket, jag öppnade det, otålig som jag är och i där låg det en jättefin tshirt som det står "If I were you, I'd love me too"





Ingen bild på underställ, då bildkvaliten inte är den bästa (Ipoden) och hur kul är det med en bild på lite svarta kläder? haha, Marianne-påsen är till värdfamiljen! Dom älskar marianne, då jag tog med sånt till dom när jag kom hit. Sånt här är superuppskattat, paket alltså med svenska saker i!  Ni anar inte hur underskattat svenskt godis är! När man fått lov att äta allt från Nerds till Laftytafty i 4 månader så är lite lösgodis lyx! haha

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad rätt du har!! När vi levt på nerds sedan augusti förstår man verkligen hur gott svenskt, vanligt godis är!! :D

2010-12-20 @ 20:28:45
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0