more wii fit

Nu har jag och Alexa spelat lite Wii Fit igen, hon spelar fortfarande men jag ska åka och köra lite gymnastik om sådär 20 min så jag gör mig iordning. Vi började med att springa 30 min, blev ca 4.3 miles (ca 6 km). Jag förstår INTE hur jag klarade det, kan ju kanske vara för att man springer på stället. Men skönt kändes det, att ha klarat det. Sedan körde vi lite styrka och Yoga och jag körde lite balansövningar. Så nu har vi tränat bra, och så väntar en timmes gymnastik nu! Caitlyn har dock fortfarande inte hört av sig, så det blir nog inget gymmande idag. Tråkigttråkigt, men ändå rätt skönt då hon hade fått mig att springa ännu mer.

Tänkte bara uppdatera lite, har skrivit rätt mycket om träning här nu på senaste tiden, men det är ju iprincip det enda jag gjort dom två senaste dagarna känns det som. :)


Pink - Raise your glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0