Nära till jul

Godmorgon!

Jag mår 100 gånger bättre idag jag tror att det var sömn och lite huvudvärkstabletter som gällde. Jag är som det ser ut nu helt ensam hemma, Alexa kanske är hemma men jag är inte säker. Inga bilar hemma i alla fall. Tänkte gå ner och spela lite Wii Fit, men inte lika mycket som igår bara lite grann. Jag är helt beroende av det spelet, vilket är bra. Att vara beroende av träning och att hela tiden bli bättre då man vill slå andras rekord är ju super! Sen tänkte jag ta en dusch och kanske skypa med mina föräldrar lite. Måste slå in julklappar också, är ju farligt nära jul nu, men varför känns det inte som jul!?

Men nu ska jag gå ner och spela lite för att sedan äta frukost! :)


Greenday - 21 guns


Greenday - Give me novacaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0