ny design?

Ännu en chilldag, har spenderat dagen i fleecebyxor och tjocktröja och varit alldeles för lat för att duscha, och jo jag ska duscha snart. Jag hade en liten Google-earth rundtur för mina föräldrar, jätte effektivt, haha. Sen har jag ätit lite lunch och kollat på mer Nickelodeon med Alexa.

Hade tänkt att göra en ny design här snart, men jag har brist på ideér. Får väl be simon hjälpa mig, som vanligt. Ska bara hitta lite bilder som jag gillar. :)

Imorgon är det skola igen, hade planerat att plugga lite historia då jag måste få upp mitt historia betyg lite. Får se hur det blir med den saken.

Nej nu ska jag söka inspiration och ideér till min design! I'll write more later

Kommentarer
Postat av: Isä

Kiitos opastuksesta! Oli kiva nähdä paikkoja joita keväällä sitten koemme IRL.

2010-12-12 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0