Shoes

Som ni kanske förstod så var det ingen julkonsert idag, men vi har en på Onsdag igen så jag lovar bilder då!

Alexa satt och sorterade ut en påse med skor som hon hittade, så hon kom ständigt in med skor och frågade om jag vill ha något, så jag hittade två par flippflopps som jag ville ha, som passade mig, som Alexa använde när hon var 10.. Så det är jätte kul att jag har samma skostorlek som hon hade när hon gick i fyran.. JÄTTEKUL.. haha nej men flippflopps är ju alltid kul att få, från någon som har 1000 par :)


Skorskorskor.. haha dont you just love them?

Kommentarer
Postat av: Isä

Otatko kuvia ulkoa niin mekin näemme Ohion talven.

2010-12-14 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0