snowday tomorrow?

Det kom tillslut lite snö på marken och när vi går mot dörren så säger alexa "oooh the first snowball of the year.. to bad i missed, i was aiming for you edda" haha jättesnällt att sikta första snöbollen på sin utbytesstudent ;) haha Men som tur var så missade ju hon. Imorgon bad Kristy mig att kolla ut på vägen det första jag gör, om det är snö på vägen så ska jag kolla på internet om det är någon delay/snowday .. LITE SNÖ PÅ VÄGEN?! Snälla amerikanare, lite snö på vägen har ingen dött av. Eller så kanske jag inte ska säga, men ni förstår. Jätteskönt hade det varit med ett 2hours delay eller något, men eftersom Mrs Nuzum och uppträdandet inte riktigt bryr sig om det, så måste vi treble chorus människor vara där kl 8 ändå och det sög ju för Kristy som i så fall måste upp och köra.



Men nu ska jag sova, kommer inte komma hem förens runt 9-10 imorgon kväll. För direkt efter att vi kommer hem från Columbus så blir det träning! So I'll talk to you later :)

Kommentarer
Postat av: Laila

skönt att träna :)

2010-12-02 @ 14:29:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken organisation åker du med? :D

Ska antagligen åka hösten 2011! :)

2010-12-02 @ 16:10:24
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0