svar på kommentar, sickened

Victoria ([email protected]) om Sickened:
Åhh! Denna boken vill jag verkligen läsa! Gillar du verklighetsbaserade böcker som är hemska borde du läsa; "Bakom stängda dörrar" och "Den lilla fången". Riktigt bra böcker. Älskar din blogg föresten, superbra! Men jag saknar dom roliga videorna på dig och din kompis! Ser er framför mig varje gång jag lyssnar på Grenade med Bruno Mars haha.
Nu har jag visst skrivit en massa. Hoppas du haft en underbar jul och får en superbra nyår!

Boken är hur bra som helst :) Okej tack så mycket, ska googla upp de engelska titlarna och kolla om jag hittar dom här. Åh va glad jag blir, och ja jag ser hennes video i mitt huvud varenda gång jag hör Grenade! haha jätte roligt, ska försöka göra lite fler eftersom de uppskattades ;) Detsamma du :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0