svenskt paket

När jag kom hem från skolan så väntade ett paket på min säng, och jag tänkte "Åh mina föräldrars paket har kommit". Men det visade sig vara från min kompis Tara's familj. I paketet låg ett litet kort, sockor, knäckebröd, kaviar och lakrits! Jag gillar vanligtvis inte kaviar överdrivet mycket, men det här gjorde mig jätteglad! Så nu är jag supersugen på en kaviarmacka. Efter alla kakor vi åt, eller jag åt typ 1 kaka så det var ju inte farligt men ändå. Slut på sötsaker för mig.




Ni svenskar vet inte vilken lyx ni lever i, kunna äta sånthär precis när ni vill! Im jealous! Och om familjen Paulsson ser det här, TACK SÅ SJUKT MYCKET!

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

hihi gulligt!

2010-12-17 @ 08:36:18
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Tara

Hej!



Vi har sett det! Härligt att allt dig passar! =) =)

Hälsningar //Tara och de andra familjemedlemmarna!

2011-05-01 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0