Thursday night

Hemma igen. Träningen gick bra, vi började med conditioning, gick igenom lite, värmde upp gymnastik, för att sedan lära Spiker dansen. Vi körde lite mer conditioning för att sedan köra standing tumbling och Kristy "tvingade" mig att göra min standing backhandspring helt själv, den var inte fin men jag dog inte! Så när jag fått göra den ett par gånger så såg den helt okej ut! Jag älskar att jag lärt mig min gymnastik nu! :) Vi avslutade träningen med 7 minuter conditioning.. Usch va otränad jag är, konstigt nog. Med tanke på att jag tränat minst 3 gånger i veckan sen Augusti.. Jaja, det blir väl bättre.

Efter träningen så gjorde jag min historia läxa och jag är nästan klar, har 2 frågor kvar att svara på. Så det fixar jag! Resten av tiden satt jag bara, Kiah och Gibbs åkte till Applebee's och passade samtidigt på att köpa mat åt oss! Gött, dock har dom inte kommit hem än. Men förhoppningsvis kommer dom snart!

Imorgon åkter Kiah och Kristy till Indianapolis för en Senior 5 tävling så det är jag, Todd och Alexa ensamma hela helgen. jag och Alexa har fått uppgifterna, klä granen och slå in julklappar till fattiga barn (eller vad man ska kalla dom). Så imorgon blir det the mall med Tiffany och resten av helgen spenderas väl med Alexa! :)

Kommentarer
Postat av: Isä

Paistahan karjalanpiirakoita niin kuin me. :)

2010-12-10 @ 19:18:40
Postat av: Isä vielä

Ohjeita:

http://jaahur.blogspot.com/2009/12/karjalan-piirakoita-karelska-piroger.html

2010-12-10 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0