träna

Morning sunshines!

Nu är det måndag igen och den kommer antagligen bli full av träning för mig. Lite Wii Fit tänkte jag hinna med, och sen kl 6 har jag tumbling eftersom jag missade förra onsdagen. Efter det så kanske jag ska gå med Caitlyn till ett gym och springa massa, hon tänkte köra slut på mig här. Hennes plan var ca 6 miles (9,6 km) på cykel, 3-5 (4,8-8 km) miles på löpband, sen simma jätte mycket (dock är min bikini fortfarande host Tiffany som är i Spanien så det fungerar inte), och sen spela racketball eller nåt sånt. Ni som känner mig vet att min kondition är sämst. Jag springer 2 km och dör i princip. Jag hatar att springa, men ändå var Wii så sjukt roligt igår. Jag sitter och längtar tills TV'n där nere är ledig så jag kan spela!

Nu är det bara att vänta på att Caitlyn svarar på om vi ska gå eller inte, och så ska jag äta frukost! Så jag skriver mer senare! :)

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

haha det lät som att du skulle få göra en heel del;)

2010-12-22 @ 20:20:19
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0