treasure planet

Sådär, alla julklappar inslagna, rummet städat och jag är duschad. Jag är redo för julen med andra ord. Jag har tagit det lugnt hela dagen, och kollade även på lite film.

Såhär på kvällen sitter jag och söker på Youtube och hittade en gammal låt som jag och min bror Kalle brukade lyssna på för ett par år sedan. Låten är från Skattkammarplaneten och heter på engelska "I'm still here", men den bästa versionen är på finska. Jag är helt kär.



Inte för att ni kanske förstår vad dom sjunger (om man bortser från den engelska översättningen längst ner) men jag tänkte ändå dela med mig av den. Så att ni också kan njuta :) Jag älskar rösten också. haha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var mycket fint! Puss

2010-12-24 @ 08:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0