Lördagsmorgon

Godmorgon, det känns jättebra att ha få sova 11 timmar inatt. Längesen jag gjorde det. Men skönt var det, när jag gick ut för att borsta mina tänder och sätta i mina linser så stod alexa utanför min dörr, och frågade om jag var vaken. Haha tydligen så har hon varit vaken ett tag. Men så kan det gå, jag vet inte om det är julgranen eller julklappar eller båda vi ska fixa idag, men det visar väl sig. Jag åt precis frukost så nu chillar jag lite.

Jag har en känsla av att den här helgen kommer bli jätte mysig, för Todd jobbar större delen av dagarna och då är det bara jag och Alexa kvar och vi kan komma överens så himla bra, och när vi inte gör det så skojbråkar vi om det. Så det är ju skönt, och vi har miljoner filmer inspelade på våran tv så vi har ju alltid något att göra.

Jag har absolut ingenting att säga, förutom att vår snö har försvunnit igen, det är någon enstaka snöfläck här och där, men det ser ut som typ slutet på april när den mesta av snön försvunnit fast utan slasket. Men imorgon skulle vi ju få en snöstorm tydligen, får se vad USA's definition av snöstorm är.

Tiden går superfort, snart är det nyår (som jag antagligen kommer fira på en skidresa), sen blir det vår och mina föräldrar hälsar på, så åker vi till Florida för Worlds i cheerleading i April, och sen är det Prom och skolavslutning i Maj, och sen i Juni åker jag hem. Herregud, nothing left ju.

Men nu tänkte jag avsluta och se vad alexa hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0