iCarly

Godmorgon.

Vaknade lite tidigare idag, för ca en timme sen. Har hunnit äta lite frukost och så diskade jag lite, frivilligt. Eller ja frivilligt och frivilligt, jag vet att jag och Alexa hade blivit tvunga att göra det senare ändå. Dock är jag inte klar, jag orkade inte diska allt. Lat som jag är, men det var faktiskt jätte mycket disk. Funderar lite på att ta en dusch strax och sedan bara sitta och vänta på att Alexa ska komma hem från sin dans. Lite TV kanske det blir, jag slår vad om att det är iCarly på Nickelodeon, det är ALLTID det programmet. Haha


Tjejen i mitten (carly) är även lillasystern i Drake&Josh, och är med i en musikvideo på Nickelodeon. Så henne såg man HELATIDEN igår kväll.

Det har spöregnat här hela dagen, electriciteten försvann i ett par sekunder två gånger idag medans jag gjorde frukost och jag är ensam hemma. Haha är glad att den kom tillbaka på en gång. Dom har lovat snöstorm idag, så vi får väl se om det blir snö idag eller inte. Man kan ju hoppas på massa snö då mitt historia prov är den dagen vi kommer tillbaka till skolan, så antingen imorgon, eller om det är en snödag på tisdag osv..

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

haha icarly är ju rätt bra ;)

farligt bara när man lyckas fastna framför tv'n :P

2010-12-13 @ 21:08:41
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0