The mall

jag har precis kommit hem från the mall, första gången sen i fredags som jag gått utanför dörren. Natalie kommenterade att det var väl skönt för mig som slapp skola, men när man inte har något att göra och man bara sitter och ruttnar så är det inte så roligt, jag ber för att få åka till skolan imorgon, skulle ju inte säga nej till 2 timmars sovmorgon men till skolan vill jag! haha trodde inte att jag någonsin skulle välja skola framför en ledig dag, men det gör man om man varit fast i sitt hus i tre dagar. Men OM vi har en snowday imorgon så kommer jag och Caitlyn antagligen åka till köpcentret. Och som det ser ut nu så kommer vi nog ha det, för det snöar och vägen är isig.

Anledningen till våran lilla trip till the mall var att Kiah och Alexa skulle använda sina Victoria's sectret presentkort, jag behövde ta ut pengar för cheerbilderna, och jag behövde köpa 2 små julklappar till vårat julklapps byte med laget och med treble chorus. Det blev två presenter från Bath&Body works, jag älskar den butiken.. typ! Den är rätt bra i alla fall. Jag måste förtfarande köpa en vinterjacka och ett par skor, så om vi har en snowday imorgon så ska jag fixa det!!


ett av mina skoförslag, vet inte om det är den färgen jag vill ha dock. men dom är sköna och för 20 dollar så är det ju supervärt!

Men nu ska jag sitta här och ta det lite lugnt och hoppas på bara en 2hourdelay imorgon! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0