a bruised face

Nu är jag hemma och ätit har jag hunnit med också. Gött, med bob evans! Jag älskar deras bröd!

Träningen gick bra, Bryan har bestämt sig för att jag ska lära mig två flickisar nu, vilket förstör ALLT för mig.. För jag tänker alldeles för mycket på att göra två, så då blir min första jätteful och förstör för den andra. Men IM GONNA GET THIS!

Själva träningen ägnades till största del till STUNT. Single stunt, vi tänkte ändra från att bara göra en tic-toc till att göra heelstretch-heelstretch. Jätte snyggt, och under ett av våra misslyckanden (trots att det var en superbra dag för hela min grupp) så armbågar Courtney (toppen) mig i ansiktet, precis underögat på benet där. Och det är hårt, till och med hon hör ljudet. Mina ögon tåras upp och jag springer och torkar bort dom, jag skrattar dock samtidigt. Haha, i alla fall så nu har jag ett blåmärke och en liten knölgrej där. Supersnyggt.


Rätt dålig bild, men ser ni det lila/blå? Där är det i alla fall en knöl! Och det syns mycket mer IRL.

Så imorgon hoppas jag innerligt på ännu en 2hour delay eller varför inte en snowday. Dock ser det inte allt för lovande ut då det inte snöat mycket alls och det är inte planerat att snöa något inatt. Men hoppas kan man alltid. eller egentligen hoppas jag inte, då vi har julklappsbyte på treble chours imorgon och så ska jag och caitlyn och jag och tiffany byta julklappar. :D Im excited. Speciellt för tiffany's present då jag vet vad det är och jag är typ kär i dom!! :) Caitlyn sa dock att hennes var awesome, så det är väl bara att hoppas!

Har egentligen inget mer att säga, så Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

stackare =/

2010-12-15 @ 15:45:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Madde

Är du med i cheerleaderlaget i USA? :)

2010-12-15 @ 21:53:08
URL: http://missduchess.devote.se
Postat av: Madde

Vad kul! :) Jag är själv cheerleader här i sverige ;)

Japp, troligtvis så blir det så! Om allt går som det ska ;) VIlken förening åkte du med? :)

2010-12-15 @ 22:02:17
URL: http://missduchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0