The war och snö

Nu är jag hemma från en lång dag i skolan, det har snöat HELA dagen.. Från kl 6-7 någongång tills för någon timme sen, så snö har vi gott om här i Ohio just nu. Jag har blivit lite amerikaniserad då jag blev jätte chockad och irriterad att vi var tvugna att gå till skolan när det var så mycket snö, haha det kanske är 10 cm. Det var det alla pratade om hela dagen, folk satt och diskuterade om hur vi borde ha haft en snowday idag, men det började snöa alldeles för sent för att kunna ställa in, men dom kunde åtminstånne gett oss en 2 hour delay för att se om det blev värre, som alla andra skolor gjorde. Dock gick våran högtalare igång hela tiden där dom sa "can .... (namn).. please come to the office for dismissal". Så halva skolan åkte ju hem mitt i dagen, då de eller deras föräldrar inte ville att de skulle köra hem senare. Men jag stannade hela dagen.

Government lektionen var den roligaste på länge, Mo (the B.A (bad ass) i vår klass) gick ut, hämta en snöboll och kastade på Mr. Schob, han skrattade, gick ut hämtade en snöboll och slog ner den rakt i huvudet på henne. Och så fortsatte det, Dustin joinade snöbollskriget också och tillsammans attackerade dom Mr. Schob.. Hur roligt som helst.

På psykologin var vi ca 10 elever kvar, och vi avslutade filmen. Faktiskt en riktigt bra film som heter "The War". Såg aldrig början så vad den handlar om tänker jag inte ens försöka förklara. Men klicka på titeln så kommer ni till IMDB's filmsida. Det har tydligen något med "posttraumatic stress disorder" att göra, och därför vi kollade på den.

Under reading blev det mer film, Mrs Hukill satte på King Arthur så att alla som ville kunde kolla på den. Jag gjorde i alla fall min engelska läxa samtidigt, så ifall vi har skola imorgon så är jag klar.

Bussen hem gick supersakta och när jag klev av satt Kristy och väntade uppe vid vägen och frågade om jag ville ha skjuts ner. Jag hjälpte Alexa och Kiah att avsluta med dekorationen av våran julgran. Så en bild på den kommer senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0