Tuesdaaaaay

Godmorgon!

Min arm gör om möjligt lite ondare idag, jag måste hålla den i en viss position som är typ halvböjd, jag kan röra den lite och jag kan ju så klart göra saker med den. Men det gör ont att sträcka ut och att böja mer. men sånt är livet, gör det fortfarande ont imorgon så får vi kanske lov att åka och kolla upp det. Trevligt med skador vettni!

Så dagens planer då, tänkte kanse slå inte lite julklappar och sedan klockan fem är det gymnastik (som jag tvivlar att jag går på) och klockan 6 är det träning men vi ska inte träna, vi har jul-party med julklappsbyte och mat. GÖTT! Ska kanske försöka springa lite idag igen , eller ja springa på stället, och kanske något mer. Får se vad min arm tillåter mig att göra. Jag är i alla fall kär i Wii Fit.

Men nu ska jag gå ner och ta en dusch! :)


Mike Posner - Please Don't Go


Mike Posner - Cooler than me


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Hur många handlar du till?

2010-12-22 @ 02:00:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0