Abercrombie&Fitch

Dagen efter jul spenderades i Columbus och vi åkte hemifrån runt halv 9. Somnade i bilen och vaknade upp av att vi var vid Target, där köpte vi massa saker som var på rea efter jul. Sedan begav vi oss till Red Robin där vi åt lunch, våran servitris var jätte trevlig och jag åt en Sallad. Jag älskar amerikanska sallader för man kan få Ranch dressing till dom och det är det bästa ever.

Sedan begav vi oss till TJ Maxx och Bed,Bath&Beyond och någon sminkbutik där bredvid. På BB&B hittade vi massage-stolar som jag och Alexa satte oss vid, och jag hittade även en fotmassage grej. Alexa fick iprincip dra mig därifrån..


Och det där var det BÄSTA med massagestolarna! Vi svenskar är ju rätt bra trotsallt ;)

På TJ Maxx hittade jag The Body Shop's body scrub (eller som alexa och kiah kallade det, "rich people's bath&body work") och sminkborstar till tävlingssminket. Använde de sista dollarna från mitt presentkort.



Sedan begav vi oss till sminkbutiken där de fanns billigt smink, köpte en Covergirl foundation och lite ögonskuggor.


Foundation och ögonskuggor :)

Sedan begav vi oss till Abercrombie&Fitch där vi hade våra presentkort + att det var 40% på hela butiken. Hittade jeans som faktiskt passade mig i längden, men dom satt konstigt så inga jeans blev det.. Massa snygga killar jobbade det där i alla fall.. Haha tillslut hittade jag tre tröjor, eller ja en kofta, en tröja med dragkedja och en v-urringad långärmad tröja. Nöjd blev jag och det slutade på 97 dollar.. Dyr affär.


Mina tre tröjor.

Efter det så begav vi oss till en bokaffär där Alexa hade presentkort till, ingen av de böcker jag ville köpa fanns där men Alexa hittade typ 5 såklart haha. Vi köpte lite Starbucks innan vi åkte till en annan Target-butik för att kolla om vi hittade något vi inte hittat på det andra stället. Och sedan begav vi oss äntligen hemåt. Sov vägen hem också och nu har jag precis ätit igen och sitter och lyssnar på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0