Imovie hates me

Haha oj, så förra inlägget blev rätt långt, men ja imorgon är det Christmas Party for the exchangestudents. Vi ska ta med en maträtt från vårat hemland (jag tänkte swedish meatballs, men det kommer bli lite wannabe för jag kommer köpa frysta och bara värma upp, för ingen vet ändå hur dom borde smaka) och sen en present. Presenten som Kristy tyckte jag skulle ge var presenten Amanda fick förra året (en USA filt) haha, för dom sa att man fick ta något som bara låg hemma man behövde inte köpa något nytt. Rätt roligt att jag ger bort något Amanda fick förra året på samma sak.

Så jag har en rätt rolig video att visa er när jag är klar med redigeringen! Haha eller jag vet inte om ni tycker att det är kul, men vi garvade ihjäl oss! :) Caitlyn är den roligaste amerikan jag någonsin träffat! No lie

Trevligt att det vill sammarbeta, musiken vill inte synka med videon.. det är typ någon hundradel fel och jag vet INTE hur man fixar det.. Blir irriterad. I've tried everything! NÅGOT TIPS, NI SOM VET HUR IMOVIE FUNGERAR?!?!

Men jag ska fixa det här! Videon ska upp! no matter what! Talk to you later, när jag listat ut det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0