Progressreports and food

Och... så var snön borta. Så länge höll det, ett par dagar. Det snöade hela morgonen och allt var jätte fint och mysigt, så mitt på dagen så var allt borta. Tråkigt, snön som är så fin.

Jag kan inte förstå att det är fredag, det känns som onsdag. Men det är ju bara skönt, vi fick Progress reports idag. Mina betyg ser bra ut, föruom historia där jag har 74%, sen har jag 100 i PE, 98 i treble, 86 i Government, 97 i engelska, 94 i psykologi och reading har jag ingenting i just nu för hon har inte uppdaterat. Så utöver mitt historia betyg så är jag jätte nöjd.

På government hade vi en vikarie, (leonardo's värdpappa, som är sjukt rolig) och vi kollade på filmen "The great debaters" som är baserad på en verklighändelse där ett College för mörkhyade för första gången får ett Debate-team. Vi hann inte se hela, men jag har sett den förut och jag gillar den! Vi kollar på den eftersom vi precis hade debatter i klassen som vi skulle presentera och sånt.

På engelskan fick vi ett "homework-pass" så om det är någon läxa vi vill slippa (i vilket ämne som helst) så kan vi lämna in den och slippa. Här om dagen fick vi en "ice cream ticket" så får vi gratis glass under lunchen. Snäll engelska lärare ju!

Nu är jag i alla fall hemma och måste avsluta för Kristy hann inte till affären så jag måste hitta på något att laga från scratch här.. något svenskt! Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0