sprutor klara, ambassaden kvar

Idag har jag varit och tagit den sista Twinrix sprutan, en sak återstår och sedan är det bara att vänta tills den 10 Augusti då jag lämnar landet för att börja mitt år i USA. Det jag har kvar är att besöka ambassaden den 15 juli förhoppningsvis kommer inte det att ta allt för lång tid utan att jag kommer därifrån rätt fort. Snart måste jag börja fundera på vad jag ska ha med mig och sådana saker. Ska nog även rensa ut min garderob snart. Fick lust att göra det nu, men jag ska kolla klart på Herkules.

Snart kommer min uppdatering att bli bättre också när jag har lite mer att berätta. Det händer inte så mycket, men jag ska försöka att förmedla mina tankar och funderingar lite oftare. :)

EDIT: gud va mycket "snart" jag skrev överallt kändes det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0