Svar på kommentar.

Fick en fråga som jag inte kan svara på personligt (då personen inte lämnat någon Bloggadress) Så jag svarar på den här.


Oj syns dåligt, men det står i alla fall, "vad kan du för gymnastic då? :) vart ska du flytta till i usa & vilket lag ska du börja i :)?"

Jag kan inte alls så mycket gymnastik då vi inte tränat så mycket på det i mitt gamla lag, jag kan rondat och hjulningar. Sedan kan jag flickis med pass, men både flickis och handvolt ska jag få öva på i USA så att jag kan det! :) Jag ska flytta till Ohio och träna i Ohio Valley Allstars. Så så ligger det till. Om det är något mer ni undrar så är det bara att fråga på!

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Jag undrar om du inte kan lägga upp videon som du skulle skicka iväg? Snääääällaaaa!

2010-08-06 @ 21:04:46
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0