Underbart!

Min dag började jätte bra, fick ett brev av en möjlig hostfamily som ville fråga några frågor innan dom valde mig, lite om kostnader för resor och sånt. Så jag är helt i extas! :) Men det vart inte lika roligt i skolan när man blev tvungen att börja jobba igen.. Haha, men jag har precis pratat med Idrotts-Mia om mitt brev, för igår stod vi hur länge som helst och pratade om USA så jag kände att jag var tvungen att berätta :) Men det är ju inte helt säkert än att jag får familjen, då de inte valt mig än och det måste bli klart med skolan och allting först. Men man kan ju alltid hoppas då de verkar hur snälla och bra som helst! Så jag hör av mig när jag fått veta mer :) jag ska svara på brevet när jag kommer hem och har mer tid då jag var rätt stressad imorse! Men nu vet ni lite i alla fall, så får vi se hur det blir! De bor i West Virginia i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: emma

gud vad spännande! :D

2010-06-03 @ 11:48:02
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0