Avklarat

I did it!

Woh, det gick faktiskt hur bra som helst! Och hon lät som en typisk amerikans mamma, sådär supersnäll och underbar! Hon berättade att de hade en svensk utbytesstudent där just nu (Amanda), och det visade sig att hon blivit kompis med mig på Facebook imorse! Hur underbart som helst! Hon berättade om sin familj och lite om stället där de bodde och allting verkade jätte bra! Jag kommer även få åka GUL SKOLBUSS varenda morgon!! Hur coolt är inte det? Jag har enda sedan jag varit liten velat åka gul skolbuss och NU blir min dröm uppfylld! Det enda "tråkiga" var väl att jag kommer bli Junior och inte Senior.. Men så är det och hon sa att det inte är många som blir senior just för att engelskan är såpass svår på high school. Det var 1 av typ 7 som blivit Senior det här året, och hon var från Kina (haha varför det nu var viktigt.. :P)

I alla fall så bröts samtalet efter ett tag, men vi får prata mer någon annan gång! Och så var det skönt att få öva sin engelska lite! :) SNARTSNARTSNART är det dags! Ca 2 månader! Ska även ta tjänsteledigt från jobbet snart, åh och snart måste jag börja planera packning och träffa ALLA vänner!! :O

Men ja, dags för mig att sluta så jag faktiskt kan somna i tid inatt! och nu kom mamma in också och bad mig lägga mig.. haha
godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

vad kul att det gick bra :D jag skulle aldrig våga ringa.. haha

2010-06-08 @ 23:54:13
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/
Postat av: Lisa

ÅHHHH VAD KUL FÖR DIG :D

Har tydligen inte läst din blogg på ett tag men nu är jag ikapp och har koll på läget!

2010-06-16 @ 21:13:22
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0