Dusch,födesedagsfest!

Nu är det två timmar kvar innan jag åker till Tiffanys födelsedags fest, eller det är då det börjar.. Jag borde kanske ta mig en dusch innan. Vi kommer att vara utomhus så varma kläder var hennes förslag, och jag vet inte om jag ska sova över där eftersom Kristy inte sagt något om det.. Antagligen inte.

Jag har även lite kakor/pizza och saker som jag måste sälja för Treble chorus innan tisdag, minst en sak måste jag sälja annars kommer vi inte få åka på tävlingar och sånt.. Men jag vill helst inte gå runt och knacka dörr här helt själv.. Ska fråga lite folk jag känner, annars får jag väl köpa själv om det är så..

Jag lovar bilder från ikväll, men nu måste jag gå och duscha för sen ska jag köpa födelsedagspresent innan det är dags att åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0