Edda's gone wierd

Jag glömde helt bort att berätta om min förvirring som bara blir värre och värre ju längre tiden går.. Finns det någon sjukdom som gör att man är förvirrad och inte kan klockan på natten/morgonen?

I alla fall, jag vaknade upp kl 02.00, tror att klockan är 7 och att jag försovit mig och missat mina alarm. Får bråttom, slänger på mig mina kläder, packar väskan, sätter i linserna och borstar tänderna.. Äter frukost och tänker "fyfan vad jag är grym, gjort mig klar på 15 min" okej jag hade inte sminkat mig men det tänkte jag göra i skolan.. Men så kollar jag på klockan (har gjort det kanske 10 gånger för att vara säker på att inte missa bussen) och inser att den faktiskt är 02.15 och inte 07.15 som jag trodde.. Besviket äter jag upp min macka, tar av mig mina jeans och går och lägger mig igen.. Kl 4 vaknar jag igen och tror att jag försovit mig, kollar på klockan och somnar om.. Snacka om att jag blivit konstig.

Jag har fortfarande inte lagat mat, jag tänkte börja göra det snart.. Jag är rätt nervös, jag brukar ha kristy's hjälp eller hon brukar sitta i köket så att jag kan fråga om jag har någon fundering.. Nu är jag ensam hemma till kl 9 tror jag, eller när Alexa och Kiah kommer hem vet jag inte, men skulle gissa på 8-9 något sånt.

Nu ska jag ner och kolla till tvätten som är klar för länge sen och sen ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0