MR STACKPOLE GOES NASM

åh Caitlyns pappa är den roligaste människan på jorden. INGEN ANNAN KAN SLÅ HONOM!!

Ni vet ordet NASM jag berättade om.. I alla fall, han är polis och han lovade mig att han skulle börja prata om NASM med någon full person för min skull.

Igår runt 02.00 så hade han börjat prata med en jättefull kille som försökte äta en fryst varmkorv som en popsicle (en slags isgrej, lite som isglass).. Så kom han och frågade:
- So where in Ohio are you from? From NASM maybe?
- NASM.. Noo im not from NASM
- How many beers have you drunk tonight? 1,2,10, NASM maybe?
- NASM.. I've drunk NASM Beer..
- Is your name NASM?
- .... no... my name is not nasm..

och tänk er då att hennes pappa frågar dessa frågor HELT seriöst och han svarar helt seriöst..

Rätt kul att han faktiskt funderade om han hette NASM.. Jag grät av skratt när Caitlyn berättade det, 1. för att caitlyn är så himla rolig när hon berättar saker, 2. att hennes pappa faktiskt gjorde det, 3. jag var så sjukt trött och hungrig, så jag blev lite övertrött.. Jag inser att det inte låter roligt för fem öre, men det är faktiskt det. Jag har bestämt mig för att när jag nästa termin har Career Ed. och måste ut och job-shadow så ska jag "skugga" Caitlyns pappa! haha hur awesome skulle inte det vara?

Kommentarer
Postat av: natalie

haha jo det var kul ;) kan se en packad person som är helt förvirrad vid ordet NASM.. haha!

2010-10-23 @ 13:10:44
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0