My last high school football game?

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma från matchen. Caitlyn hämtade upp mig och vi åkte mot Katelyn's, eftersom vi skulle köra henne också. 5 min efter att vi klivit ur bilen så började vi frysa och då var det 1.5 timme kvar tills matchen skulle börja. Vi hämtade vantar och en till jacka ur bilen så jag såg jätte stor ut .. haha hur roligt som helst. Som vanligt så målade några killar sina överkroppar, den här gången var dom nästan dubbelt så många. Jag förstår inte varför man utsätter sig för en sån kyla frivilligt, det var 0 grader här när jag lämnade matchen.. Och dom stod i endast jeans. Ett par tjejer hade planerat på att göra samma sak men att ha en sportbh på sig, men tydligen så hade Mr Leffingwell (våran rektor) pratat med Mo och sagt att det inte var acceptabelt och att det inte var tillåtet. Dåligt, jag menar det är ju inte så att dom springer runt i endast BH, dom har ju sportbh och så ska dom ju måla över.. Och om killar kan så kan väl tjejerna?

Det var förresten VÄRSTA grejen här idag, någon hade målat ett stort orange/svart M på våran plan (marietta) och skrivit Marietta och massa. Dom hade även hittat en liten kattunge ute på planen, om det var ett sammanträffande vet jag inte eftersom Mariettas maskot är en tiger och laget heter Tigers. Det var i alla fall en massa snack om den, och katten var supersöt för en kille kom in med den under vår psykologi klass.

I alla fall, matchen var HEMSK, vi förlorade och hade oss. Mitt i matchen erbjöd Mr Stackpole att vi kunde komma och värma oss vid grillen, så vi stod vid en grill med temperaturen 300 F och hade det skönt. Kan lova att det INTE var så skönt när vi gick därifrån.

Jag hittade Megan och vi stod och pratade i evigheter, fick veta att hon jättegärna velat bli min kompis, jag som trodde att hon och hela hennes kompisgäng hatat mig.


jag och megan i kylan. Haha ser ni hur stor jag ser ut med alla min kläder?

Imorgon har jag gruppfoto med mitt lag, så jag måste nog gå och lägga mig snart så att jag orkar med det, inte speciellt jobbigt men jag vill ju inte se trött ut.

Kommentarer
Postat av: natalie

haha omg, vaddå diskriminering?! x)

2010-10-30 @ 12:29:20
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0