Sunday 10-10-10

Hej och ha, 3 dagar utan uppdatering.

Jag tankte bara meddela att jag lever, och sa tankte jag uppdatera och beratta om min helg nar jag kommer hem till tiffany och har min dator.

Kan ju i alla fall beratta vad jag gjort idag.

Nar jag vaknade imorse sa stod Kristy och stekte agg och bacon, samt bakade en slags "bulle/brod" och gjorde en sas till med kott i som man ater med brodet. Sa jag hade en jattegod frukost, sedan var det dags att aka mot traningen, vara alskade sondagstraningar. Innan det akte vi till Sam's club for att kopa en router sa att jag ANTLGIEN KAN FA INTERNET TILL MIN DATOR!!!! Hur bra ar inte det? I alla fall, efter det sa akte vi till gymmet, vi at lite av makaylas tarta, hon hade fodelsedagsfest igar pa gymmet, hon fyllde 10 ar och hennes tarta kostade hela 80 dollar, hon hade bjudit 100 gaster! HUNDRA GASTER NAR MAN FYLLER 10, Kristy sa att hon inte ville se hennes sweet sixteen.. Hon ar en liten brat haha. Jaja, tartan var i alla fall god, och latt vard 80 dollar, men jag vet inte om jag hade velat spendera 80 dollar pa en 10-arings tarta.. min single-stunt grupp borjade traningen en halv timme innan alla andra eftersom vi behovde trana lite.. det gick hur bra som helst, vi klarade med musik och allting. Sa borjade traningen och vi kunde inte gora det, men jag tror det ar for varan framperson (som var varan topp som SOG innan courtney borjade) inte ar duktig och gor inte det hon ska.. men jag tycker att jag gjorde helt okej anda. Varan musik ar awesome, vi fick tillbaka den eftersom den behovde lite forandringar, och nu har vi voiceovers som sager Ohio Valley, och sant i mixen! awesome. En ny tjej borjade igen, eller hon ar val egentligen inte ny, eftersom hon gar i Youth-laget och tydligen kan varat program men anda.

Efter det har jag inte gjort speciellt mycket, smsat med Courtney, caitlyn och tiffany hela dagen haha och nu vantar jag bara pa att tiffany ska komma och hamta mig! Imorgon har vi ingen skola, sa jag ar ledig och vi ska aka och gymma/simma och umgas med folk!

Forresten, det har varit vamt nu ett par dagar igen! Jag ALSKAR hosten har borta, 30 grader hade vi idag kl 5..

Puss hors senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0