Svar på en massa kommentarer :)

såg intervju innan om Give me novacaine:
hur mycket kostar det:O? hur mycket har du utvecklas ( vad kunde du innan, / nu. vad du nästan kan osv.) !! mer

Här i usa kostar det en hel del att träna. Det är ca 40 dollar per månad för att bara träna + 40 för gymnastik klass (jag slipper dom kostaderna eftersom min värdmamma jobbar på gymmet och fixade så att gymmet stod för det), sedan måste du betala ca 160 dollar i fyra månader för tävlingar, + hotellavgifter, flygavgifter, 220 dollar för dräkt, 55 dollar för skor, rosetter, smink, om du vill köpa träningskläder eller annat som gymmet säljer.. jag vet inte om jag missat något. såklart är det olika kostnader för alla gym och det här är priset för mitt gym. Och för att få reda på hur mycket det är i kronor multiplicera med 7. Jag har utvecklats rätt mycket, har under ett par månader här fått till mina toetouch och pike, min gymnastik är bättre jag kan NÄSTAN (superduper nära) göra en flickis, stående och så jobbar jag på min rondat-flickis.. :)


Anonym
om Give me novacaine:
frågestund!!!! Jag vill också flytta till usa och träna cheerleading! Har tusen frågor! :D

haha du det är bara att fråga, jag lovar att svara på varenda en av dina frågor (om jag vet svaret då ;D haha )


Linnea ([email protected])
om my house:
åh, andra bilden: mias scrapbook grej av oss <3 saknar dig men du har oss alltid sittandes på din byrå ;) haha

saknar er jätte mycket allihopa <3 det är väl klart jag ha, trodde du att den skulle ligga längst bak i min garderob eller? ;) haha


mamma
om Give me novacaine:
När blev du intervjuad? Vem är hon som intervjuade dig?

jag blev intervjuad här om dagen, hon bloggar på youbetterwork och hon skriver om cheerleading, tar jätte fina bilder (som faktiskt varit med i massa kända cheerleading-tidningar) och skriver om ALLT som händer inom cheerleading. :)


Isä
om Give me novacaine:
"Inte för att det är tråkigt, jag har faktiskt riktigt kul i skolan, det är bara så jobbigt att gå upp tidigt och plugga.. "

Siis kuin kotona. :) Precis som hemma. :)

Man ska ha tråkigt ibland så att man vet när man har kul!

haha ja men.. om skolan börjat runt 9-10 så hade jag inte brytt mig lika mycket ;) och man ska inte ha för tråkigt.. det är inte kul


Linnea ([email protected])
om OVA stufff:
snyggt! haha jobbigt med kjolen, men den måste ju vara kort så ni kan sparka och sånt... haha men såg tajt ut :S

haha tack, men den behöver ju inte vara kort så att man går runt och visar rumpan :P haha nejdå den är inte farligt tajt :)


carolina ([email protected])
om Give me novacaine:
Hej vännen! Såg din intervju med youbetterwork ... Va roligt att du trivs och får utöva sporten i USA :) och att du har dina DCE shorts på kortet, så sött :)

hej :) åh va roligt att du såg den, ja det är hur roligt som helst! haha ja jag använder dom flitigt, folk tror dock att det är en enhörning.. :P

Kommentarer
Postat av: carolina

enhörning hahaha :) ja men du representerar sverige bra med dem shortsen - älg och dalahäst :) så svenskt ...

2010-10-26 @ 20:06:42
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0