svar på kommentar, cheerleading

Anna  ([email protected]) om running tumbling:
Hej Edda!
Jag ska också åka på highschool year fast nästa år. Min fråga är: Hur kunde du få fortsätta med cheerleading i usa? För jag tränar också cheer och skulle också gärna vilja få fortsätta träna det när jag åker iväg :D

Hej :)
Åh va roligt :D vilka åker du med? Jag skrev med i mina ansökningar att jag jättegärna ville träna cheerleading (hade tänkt mig typ high school cheerleading) och min värdfamilj fick min profil och dom håller också på med cheerleading och dans, så det passade ju perfekt och dom fixade så att jag kunde träna. Så skriv med på dina ansökningar att du tränar och skulle ÄLSKA att få fortsätta.. Så kan dom nog fixa det :) Lycka till

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen =) Jag åker med EF, vilka åkte du med? Ja jag har skrivit att jag tränar och skulle gärna vilja fortsätta träna cheer när jag åker till USA :D Skulle vara så himla roligt att utvecklas ännu mer=) Men vad behövde du kunna för att komma in i ett allstarlag? =) Kram!

2010-11-19 @ 10:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0