svar på kommentar, facebook

Sanna om Powderpuff practice?:
Hej, jättebra blogg du har!:)
Undrar om du har problem att logga in på din facebook från USA? Min kompis var nämligen i NY förra veckan och hon kunde inte logga in :( Tänkte bara på det eftersom jag ska åka som au pair till USA och vill ju gärna kunna logga in på facebook under tiden jag är där..

hej, tack så mycket!
jag har inga problem alls! :) jag hade också problem en gång, men det var för att jag loggat in från för många ställen under en kort tid (tex, kompis dator, min dator, telefon..) men det var bara att svara på lite frågor så gick det bra igen :) Åh va roligt, hoppas du får ett jätte bra år, vet du vart du ska åka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0