svar på kommentarer

mamma om Bildbomb, presenter och match:
Vilken fin tårta, men var ni bara 5 stycken som åt upp den?? Den ser jätte stor ut.
Halsbandet är gjort förutom dina pärlor av bilder från ellos-katalogen.
Mamma

Ja vi var iprincip bara 4 som åt den.. Vi åt en bit var den kvällen. Sen bjöd Kristy barnen som hon är barnvakt åt, makayla (jag tror hon fick en bit), madison, kaden och kayla en bit var. Sen tog det kanske en vecka innan den var slut. Rättare sagt, jag åt sista biten igår innan min träning.
Jaha okej då förstår jag! :)


Giina ([email protected]) om Bildbomb, presenter och match:
haha jag älskar när du lägger ut bilder! :D (Y)

haha då kommer du älska mig mer nu, för nu har jag internet hemma = bilder oftare!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0