svar på lite kommentarer

natalie ([email protected]) om kvällsmys utomhus:
kan du inte göra en liten beskrivning på vilka personerna är? typ alexa och kiah, jag har ingen aning vilka de är :) lättare att förstå alltihopa isf! :)

Absolut .. Jag har två värdsyskon, Kiah och Alexa. Kiah är två år äldre än mig, alltså hon fyller 19 i December hon går just nu på ett College rätt nära oss, men i Januari ska hon byta till ett college som ligger ca 1,5 h ifrån oss så hon lämnar oss efter jul. Alexa är ett år yngre än mig, och fyller alltså 16 om ett par veckor. Hon har endast en klass på High school, som är A capella. Hon är supersmart när det gäller skola, och tar College klasser istället för High school klasser. Kristy och Todd är mina värdföräldrar, Kristy jobbar på OVA-gymmet och tränar även mitt lag där. Hon är även barnvakt åt ett par ungar på eftermiddagarna och hon är rätt upptagen jämt.. haha, Todd jobbar både på sitt jobb (som jag inte kan förklara eftersom jag inte vet vad han gör) och på sina föräldrars gård. Dom bor på en bondgård ca 1 km ifrån oss så han spenderar rätt mycket tid där.

Isä om Hjälp sökes:
Olisi kiva, jos panisit ainakin yhden kuvan postauksiin. Niinkuin tuosta grillauksesta. Pieniä tilannekuvia. Kamera aina mukana.:) Minkälainen asunalue se on, jossa asut? Puutarha kiinnostaa minua aina. Koulubussista ei vielä ole ollut kuvaa. Mitä näet kun menet kouluun? Koulumatkasta kuvia. Kaikki kiinnostaa.

Jo bilder är alltid roligt, men jag är sveriges och just nu USA's sämsta kort-tagare, jag glömmer alltid att ta kort. Området där jag bor är som en typisk amerikansk gata, förutom att alla hus inte ser likadana ut.. Med andra ord en gata med massa hus. Little hocking är faktiskt rätt stort och inte litet som du sa när jag var hemma. Skolbussen vet jag inte varför jag borde ta kort på, nästan varenda människa vet hur en amerikansk skolbuss ser ut annars här har ni en bild.

nej det är inte min buss men så ser dom ut.
Jag tänker INTE sitta på bussen och ta massa kort.. Det känns bara konstigt, det enda jag ser när jag åker till skolan är väg, skog, och andra bilar. och lite bensinmackar och hus ..


äiti om Hjälp sökes:

Halusit vinkkejä bloggaamiseesi. Minä luen mielelläni kaikki mitä kirjoitat, mutta luulen että moni ajattelee että ehkä joskus kirjoitat liian pitkästi. Ajattele että ehkä ei tarvitse kirjoittaa ihan kaikkea yksityiskohtaisesti, kuten kaikkia oppitunteja vaan valitse joku kiva tapahtuma päivää
kohti ja muuten vain yleisesti miten päivä on mennyt. Yritä laittaa vaikka yksi kuva joka kerta juuri siitä mikä oli päivän päätapahtuma kuten eilen grilli-illasta olisi ollut kiva nähdä kuva.
terv. äiti

Ja jag vet att jag skriver långa inlägg.. det var ju därför jag vill ha hjälp, hjälp att veta hur och när jag borde avsluta och vad jag borde ha i vilket inlägg.. Jag skriver om alla lektioner eftersom jag tidigare fick en förfrågan att skriva mer om skolan, förklara vad vi gjorde under alla lektioner och sånt.. Jag ska ta kort ikväll från Tiffanys födelsedagsfest, så det lovar jag bilder från

Kommentarer
Postat av: äiti

Kirjoita vaan kaikki mitä itse jaksat kirjoittaa, me isän kanssa luetaan mielellään kaikki. Jos muut ei jaksa joka päivä niin lukekoot silloin kun haluavat. En tarkoittanut kritiikiksi.

Voi hyvin!

Puss

2010-10-16 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0