Träning och plugg

Hemma från en rätt jobbig träning. Innan träningen åkte jag och Kristy för att köpa lite M&M's som hon skulle muta mitt lag med, att om vi gick full out 3 gånger (varje stunt grupp alltså) och gjorde allting och gjorde det bra så skulle vi få M&M's. Sen började träningen, så himla jobbigt, nästan alla var där och min grupp gick full out 2 gånger. Mer hann vi inte, ingen grupp gick 3 gånger eftersom vi inte hade tid. Tråkigt. Jag blev framflyttad i hopp-sekvensen också! Så nu är det bara Leanna framför mig och jag fick en komplimang. Leanna är en av dom som har bäst hopp i mitt lag och Kristy sa att våra var nästan lika höga!! Känns roligt.

Det blev inte att åka till Megan idag, så jag ska sitta här hemma och skriva engelska och plugga psykologi hela kvällen. Tänkte bara göra en liten snabb uppdatering för er. Imorgon har jag Powderpuff-träning som jag faktiskt kan gå till, innan det ska jag åka till Megan och umgås. Lovar bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0